Holland America Line lanceert boeiende campagne om vooroordelen cruisen weg te nemen

De nieuwe campagne van cruiserederij Holland America Line: slogan “Holland America Line…waarom niet nu?”

Hierdoor worden alle vooroordelen over cruisevakanties die onder vakantiegangers nog veelal heersen weggenomen.

De voordelen van een cruisevakantie: iedere dag op een andere bestemming, slechts één keer je koffer in- en uitpakken, hoger service niveau dan landvakanties en een groot aanbod aan activiteiten.

Holland America Line nieuwste campagne

Nieuw thema “Je weet pas wat een cruise betekent als je het ervaart” . Deze bestaat uit drie commercials en 11 korte video’s van ieder twee minuten waarin twee koppels (ervaren en onervaren cruisers) een cruisevakantie beleven in de Middellandse Zee en de Noorse Fjorden. De series zijn online te bekijken op YouTube en op www.HollandAmerica.com

Nieuw Statendam

Met een nieuw schip de Nieuw Statendam, dat in december in de vaart komt, vergroot Holland America Line haar aanbod van vertrekken vanuit Nederland. Het schip met een capaciteit van 2.666 gasten vaart tijdens de winter in de Caraïben en vanaf 5 mei cruises vanuit Amsterdam naar de Noorse fjorden.

“Ik verwacht dat de verhoogde capaciteit van vertrekken in Europa en de nieuwe reclamecampagne een positieve bijdrage vormt tot verdere ontwikkeling van de cruisemarkt in Nederland”, aldus Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing Continental Europe van Holland America Line.

Met de nieuwe campagne zullen meer Nederlanders een cruise boeken vanuit Nederland of vertrekkende in Zuid-Europa.

Meer info & reservatie bij de betere cruisereisbureaus

Wenst u ons nieuwste tijdschrift CRUISE & STYLE? Mail dan naar info@cruisestyle.nl

Terug naar nieuws.